viernes, 13 de junio de 2008

AMB ICV: CONNECTES!


ICV estem treballant una proposta que busqui millorar la del Departament en:

1. Eficiència econòmica:Amb la construcció dels mateixos quilòmetres, l’alternativa d’ICV dóna més connectivitat al territori, evita duplicacions d’infrastructura i garanteix millors connexions entre barris del Baix Llobregat.

2. Temps de viatge:Millor equilibri entre accessibilitat i rapidesa. Traçats menys recargolats, però amb intermodalitat.

3. Efecte xarxa:El traçat alternatiu per la línia 3 malla les connexions de rodalies i no se solapa amb infrastructures potents com Renfe i FGC. Volem unir de forma eficient els municipis de totes dues ribes del Llobregat. Arribar a totes les àrees urbanes d’alta població actual o futura. Unir els barris de cada ciutat entre ells i amb el seu respectiu centre històric.

Una reordenació ferroviària que, sense incrementar els quilòmetres a construir ni els seus costos, permeti millorar l’eficàcia. Evitar hipoteques futures per a l’extensió de les línies per creuar el riu.

Per això , PROPOSEM:

  1. Millors connexions dins dels municipis de Sant Boi, Sant Joan Despí, Sant Feliu de Llobregat i Sant Just Desvern.
  2. Racionalització dels recorreguts interurbans per fer-los més curts, competitius i directes sense reduir l’accessibilitat.
  3. Millor estructura de xarxes que eviti solapaments entre infrastructures i fomenti les malles en totes les direccions.
  4. Perllongament de la L3 de Zona Universitària a Esplugues-Sant Just Desvern-Sant Feliu de Llobregat, i Sant Joan Despí-Sant Boi
  5. Trambaix directe per Laureà Miró entre Esplugues i Sant Just
  6. Perllongaments del Trambaix de Sant Feliu a Molins de Rei i Sant Vicenç- Pallejà (intercanviador dels FGC a 4 camins)
  7. Perllongament del Trambaix fins Almeda i l’Hospital de Bellvitge
  8. Nova Línia de Tramvia Comarcal : Quatre Camins-Bellvitge
  9. Creació nova línia C3 de rodalies Cornellà – Castelldefels


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Davant d’una proposta com aquesta, en la que es dibuixa una xarxa de transport ferroviari molt completa, que connecta les ciutats i els barris més populosos de la comarca, seria important que es pugues explicitar un acord polític i social el més ampli possible. I així poder garantir l’impuls a una proposta que pot suposar un canvi radical en la mobilitat d’aquest territori. Per tant... tots i totes a empènyer endavant

Anónimo dijo...

Possible solució
Seria possible en un futur allargar la linia de FGC fins la zona de molins de rei i virar cap a cervello/vallirana. Mentre la L3 podria substituir la futura linia de rodalies.
Merci