viernes, 13 de junio de 2008

AMB LA PROPOSTA FERROVIÀRIA DE PTOP,NO CONNECTES


El Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) ha presentat una proposta de recorregut de les línies L3 de metro i C3 de rodalies pel Baix Llobregat, amb molts defectes, una proposta amb la que no connectes.

•No assegura l’arribada del metro als sectors més densos de la comarca.
•Per anar de Sant Just a Sant Feliu la línia fa dos quilòmetres de revolts.
•No contribueix a resoldre el permanent col·lapse de trànsit dels 3 ponts que creuen el Llobregat
•La C3 ha de fer un enorme revolt i duplica el seu traçat del riu entre Cornellà i Sant Boi.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

a qui se li acud fe passar la nova línia de rodalies de renfe i la L3 de metro pel mateix corredor que passa l'actual línia de Renfe?
algú ha calculat de veritat la realció del cost d'aquestes obres amb el servei nou que han de donar?
perquè el trajecte entre Sant Feliu i Cornellà ja esta cobert amb l'actual servei, i el que necessitem és arribar a nous barris de la comarca i amb recorreguts més eficients

Anónimo dijo...

LA DISTÀNCIA MÉS CURTA ENTRE DOS PUNTS ÉS LA LÍNIA RECTA

Anónimo dijo...

amb aquesta proposta abans arribariem en bicivleta des de Cornellà a Sant Boi, que agafant la nova línia de rodalies.